РЕСПУБЛИКАЛЫҚ БЮДЖЕТТІҢ АТҚАРЫЛУЫН БАҚЫЛАУ ЖӨНІНДЕГІ
ЕСЕП КОМИТЕТІ

Сұрақ-жауап
08.11.2017 Ирина
Вопрос: К вам обращаются учителя школы- гимназии № 17 имени Ататюрка, города Туркестана, Южно-Казахстанской области. Наша школа входит в число пилотных школ с подушевым финансированием и нам сказали , что мы не получим стимулирующую доплату за ноябрь месяц, т.к. местный бюджет недофинансирует нашу школу в 2017 году на сумму около 37 689 274 тенге. По приказу "Об утверждении Правил подушевого финансирования среднего образования" финансирование расходов на образовательный процесс и образовательную среду пилотных школ должен осуществляться за счёт местного бюджета. По смете школы на 2017 год из местного бюджета выделено 401 340 000 тенге, а по методике подушевого финансирования среднего образования должно быть выделено 439 029 274 тенге. А значит местный бюджет недофинансирует нашу школу в 2017 году на сумму около 37 689 274 тенге, тем самым нарушая приказ № 520 МОН РК от 25.08.16 года. Приводим расчёты по методике подушевого нормативного финансирования среднего образования: В 1-4 классах 971 учеников * 109 484 тенге=106 309 964 на год; В 5-9 классах 798 учеников *154 570 тенге= 131 326 860 на год; В 10-11 классах 212 учеников * 204 583 тенге=43 371 596 на год. Образовательная среда 20,75* 2269= 47081,75*1981= 93 268 946. С уважением коллектив школы.
Ответ: Рассмотрев Ваше обращение от 18 сентября 2017 года, сообщаем, что   согласно статьям 10 и 18 Закона «О государственном аудите и финансовом контроле»  Счетный комитет по контролю за исполнением республиканского бюджета (далее – Счетный комитет) является высшим органом государственного аудита и финансового контроля, осуществляющим внешний государственный аудит за использованием средств республиканского бюджета, активов государства и субъектов квазигосударственного сектора.

В этой связи, вопросы, изложенные в обращении, в компетенцию Счетного комитета не входят.

В соответствии с изложенным, рекомендуем обратиться в соответствующий уполномоченный государственный орган.
 


26.10.2017 Эльмира
Вопрос: Здравствуйте! Можно ли будет ознакомиться с результатами проверки государственных аудиторов? Если да, то где?
Ответ: Уважаемая Эльмира!

 К сожалению, исходя из текста Вашего обращения не ясна суть излагаемого вопроса: о каких проверках конкретно идет речь. В этой связи, ответить на Ваше обращение не представляется возможным.


26.10.2017 Алмаз
Вопрос: Құрметті Нұрмұханбет Қанапияұлы! Тексеру комиссияларының аудит іс-шараларының тізбесіне сәйкес, аудан (қала) бюджеттерінің орындалуының есебін дайындау барысында аудандық (қалалық) қаржы және экономика бөлімдерінде бақылау іс-шарасы өткізіледі. Осы бақылау іс-шара барысында үстеме бақылау жүргізусіз анықталуы мүмкін бұзушылықтар бойынша төмендегі сұрақтарға түсінік беруіңізді сұраймын: 1) Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 45 бабына сәйкес, жергілікті атқарушы органдар жергілікті бюджеттен шығыстардың жекелеген бағыттарын жалпы сипаттағы трансферттер көлемдері туралы облыстық мәслихат шешімінде белгіленген ең төмен көлемдерден төмен көлемде қаржыландырмауы тиіс болатын. Дегенмен белгіленген көлемнен төмен қаржыландыру орын алғандығы анықталған жағдайда, бұзушылық қандай бағдарлама әкімшісіне (әрі қарай - ББӘ) жатқызылуы тиіс? Аталған бұзушылықты нақты бір ББӘ-не көрсете алмаймыз, себебі ББӘ-не қаржыларды бюджеттік комиссияның ұсынысына сәйкес, мәслихаттың шешімімен бекітілген. Осыған орай, бұзушылықты аудандық (қалалық) қаржы және экономика бөлімдерінің бұзушылығы деп көрсету дұрыс па, егер дұрыс болса бұзушылық тізілімінде қай бюджеттік бағдарламада көрсетуіміз керек? 2) Құрылтайшысы аудан (қала) әкімдіктері болып табылатын мемлекеттік коммуналдық кәсіпорындар немесе мемлекеттік үлесі 100 пайыз болатын жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің (әрі қарай - ұйымдар) қаржы және экономика бөлімдеріне тапсырған есептері бойынша шығынмен аяқталғандығы анықталса, яғни Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 1 наурыздағы № 413 «Мемлекеттік мүлік туралы» Заңының 6 бабының мемлекеттік мүлікті қоғам игілігі үшін тиімді пайдалану талаптары сақталмаса, бұзушылықты қаржы және экономика бөлімдерінің бұзушылығы деп көрсету дұрыс па, егер дұрыс болса бұзушылық тізілімінде қай бюджеттік бағдарламада көрсетуіміз керек және бұл рәсімдердерді бұзу болса тізілімде бұзушылық сомасын көрсеткен кезде ұйымдардың жалпы активтерінің құнын көрсету керек пе? Құрметпен, Алмаз.
Ответ:

Сіздің  өтінішіңізді карап, мынаны хабарлаймыз.

«Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 13-бабының 2-тармағының 4) тармақшасыңа сәйкес тексеру комиссиясы тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің шегінде жергілікті бюджет қаражатын, оның ішінде жоғары тұрған бюджеттен төмен тұрған бюджетке нысаналы трансферттер және кредиттер түрінде бөлінген қаражатты, байланысты гранттарды, мемлекеттік және мемлекет кепілдік берген қарыздарды, сондай-ақ мемлекет кепілгерлігімен тартылатын қарыздарды пайдалануға сәйкестік аудитін жүргізеді.

Осыған байланысты жергілікті бюджет қаражатының пайдаланылуы  мәселесі бойынша облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың тексеру комиссияларына жүгінуіңіз кажет.

 



26.09.2017 Татьяна Квитко
Вопрос: Добрый день. Согласно Правилам проведения аудита специального назначения субъектов квазигосударственного сектора Аудиторская организация должна уведомить Счетный комитет о начале аудита и направить уведомление. Вопрос: на какой адрес и в какой отдел Счетного комитета следует направлять уведомление о начале аудита?
Ответ:
Рассмотрев Ваше обращение от 26.09.2017 года, сообщаем, что  уведомление о начале аудита специального назначения субъектов квазигосударственного сектора следует отправлять в Счетный комитет по контролю за исполнением республиканского бюджета по адресу 010000, город Астана, проспект Мәңгілік Ел, дом №8 «Дом министерств».
 
 
 


14.09.2017 Алмаз
Вопрос: Құрметті Нұрмұханбет Қанапияұлы! Тексеру комиссиясы аудиторлық іс-шара жүргізу барысында алдыңғы бақылау бойынша түзілген аудиторлық есептерді тану немесе танымау жөнінде Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 12 қарашадағы № 392-V «Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы» Заңының 19 бабында көрсетілген. Осыған орай, аудиторлық есептерді тану немесе танымау тәртібі қалай жүргізіледі және қанша уақытта жүргізілуі тиіс екендігіне түсіндірме беруіңізді сұраймын. Біріншіден, барлық мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары аудиторлық есептерді стандартқа сәйкестігін анықтау үшін Есеп комитетіне жолдауы міндетті ме? Екіншіден, аудиторлық есепті тану (танымау) процесі ұзақ және үлкен жұмысты қажет екендігі белгілі. Ал егер, Республикамыз бойынша мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының жылдық жоспарларына сәйкес түзілетін аудиторлық есептерінің көптігін (көлемділігін) ескере келе, аудиторлық есептерді тану (танымау) процесі жалпы республика бойынша аудиторлық іс-шараларының мерзімінде орындалуына кедергі болмайды ма? Үшіншіден, аудиторлық есептегі мәселердің бір шамасы толық ашылмай, аудиторлық есеп стандартқа сәйкес емес деп танылса, алайда, аудиторлық есепте аудит объектісі тарапынан бұзушылық фактілері анықталған болса, осы аталған бұзушылықтар аудиторлық қорытындыға енбеуі керек пе? Сонымен қатар, аудиторлық іс-шара жүргізу кезінде аудит объектісінің лауазымды тұлғаларына әкімшілік айыппұл төлеу туралы сот шешімі қабылданған және лауазымды тұлғалардан бюджетке қаржы өндірілген немесе оларға тәртіптік шара көрілген жағдай болса, ал осы аудит объектісі бойынша түзілген аудиторлық есеп стандартқа сәйкес емес танылған жағдайда осы іс-шара бойынша қабылданған аудиторлық қорытынды, аудит объектісіне жіберілген нұсқамалардың күшін жою керек пе? Керек болса олардың тәртібі қандай? Аудит барысында қабылданған шаралар бойынша қандай жұмыстар атқарылу керек? Құрметпен, Алмаз Жиенбеков
Ответ:
Сіздің өтінішті қарастырып, келесі хабарланады.

1. Қолданыстағы заңнамаға сәйкес, мемлекеттік аудит нәтижелерін тану рәсімі 2016 жылғы 31 наурыздағы № 5-НҚ Есеп комитеті нормативтік қаулысымен бекітілген Мемлекеттік аудит нәтижелерін тану бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартына сәйкес (бұдан әрі – Стандарт) көзделген. Аталған Стандартта нәтижелерді танудың мерзімі және тәртібі реттелген. Осы Стандарты НҚА ашық базасында орналастырылған.

2. Қолданыстағы 2015 жылғы 30 қарашадағы № 17-НҚ Есеп комитеті нормативтік қаулысымен бекітілген Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу қағидаларының (бұдан әрі – Қағидалар) және Стандартқа сәйкес, тексеру комиссиясы да және ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті орган да мемлекеттік аудит нәтижелерін тану рәсімдерін жүргізуге бастамашылық жасауға, оның ішінде алдын-ала зерделеу және аудитті жүргізу кезінде де құқылы. Мәселен, тексеру комиссиясы Қағидалардың 48-тармағына сай Мемлекеттік аудит нәтижелерін тану «Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы» Заңның (бұдан әрі – Заң) 8, 19-баптарына сәйкес жүзеге асырады. Сонымен қатар, Тексеру комиссиясы Қағидалардың 88-тармағына сай Заңның 8, 19-баптарына сәйкес, мемлекеттік аудит нәтижелерін тану рәсімдерін жүргізуге бастамашылық жасау мемлекеттік аудиторының тікелей міндеті болып көзделген (Егер мемлекеттік аудит объектісінде басқа мемлекеттік аудит органының мақсаты, аудиторлық іс-шарамен қамтылатын кезеңі бойынша Тексеру комиссиясының аудиторлық іс-шарасымен сәйкес келетін мемлекеттік аудит жүргізу фактісі анықталса).

3. Мемлекеттік аудит органдарының барлық бастамалары бойынша,  оның ішінде уақыт және енбек ресурстарын ескеріп, тану рәсімімен қамтуды қамтамасыз ету мәселесі жөнінде казіргі уақытта Есеп комитетінде Стандартқа тиісті түзетулердің жобасы қаралып жатыр.

4. Тану рәсімі бойынша қолданыстағы заңнама қабылданған қорытынды, нұсқаманың күшін жою түріндегі, сондай-ақ олар бойынша ескертпелері жоқ анықталған бұзушылықтары бойынша құқықтық салдарларды қамтымайды. Сонымен қатар Стандарттың 5-тармағына сәйкес жүргізілген тану аудиттің және оның нәтижелерінің заңдылығын дәлелдеу болып табылмайды. Заңның 19-бабы 6-тармағына сәйкес, нәтижелерін тану рәсімі, басқа мемлекеттік аудит органы үшін мемлекеттік аудит көлемін қысқартуға әкеп соғады.


В начало | Назад Страница: 1/49 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Вперёд | В конец

*Сколько будет: 5 + 5 = ? - защита от спама
*-мен белгіленген жолдар толтырылуға міндетті
 

ҚР Президентінің Қазақстан халқына Жолдаулары
ҚР Президентінің Қазақстан
халқына Жолдаулары

Төрағаның Блогi
Нұрмұхамбет Қанапияұлы Әбдібеков
Есеп комитетінің Төрағасы

8 (7172) 70 69 86 - Баспасөз хатшысы

8 (7172) 70 70 62 - Кеңсе

8 (7172) 70 70 21 - Сенім телефоны

   Жаңалықтарды тарату